fredag 27 januari 2023

 Det här blir mitt första inlägg på ett par år. Jag har haft stora problem med att lägga in bilder och även att logga in men kanske kommer det att ta sig nu?

Hursomhelst så bor jag kvar. Just nu är det några minusgrader men annars har i princip varenda tillstymmelse till snö tinat bort.

Jag känner mig lite ringrostig, när det gäller att lägga in bilder, dels p g a att det inte har fungerat, dels p g a att jag just nu inte har några lagrade på den här datorn.

Känns som en evighet sedan jag bloggade sist men som tur är kom jag ihåg adress och lösenord. Får se om det också funkar med länkning och etikettering.....Ser man på - det lyckades! Det blev en gammal en från från bl a cafédörren i oxstallet här på Värmlands Säby Gård - innan det renoverades! 

Jag kan inte ha ambitionen att ta igen allt som inte gjorts under de här åren men viss förbättring kanske kan förväntas? Hej så länge! :)




Inga kommentarer: